Znak sprawy: ZOF/BR/02/11/2023

TREŚĆ OGŁOSZENIA:

Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania ok. 250 ton odpadu o kodzie 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe).

 I. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 05 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości szacowanej 250 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
  2. Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników lub kontenerów lub bezpośrednio do samochodów samowyładowczych Wykonawcy, które to Wykonawca podstawi na wskazane przez Zamawiającego miejsce na placu manewrowym przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”.
  3. Załadunek odpadu przy pomocy ładowarki zapewnia Zamawiający.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu przystosowanymi do tego celu środkami transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
  5. Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
  6. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku na środek transportu.
  7. Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego odpadu.

III. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
    a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 05 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 05 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ
    oraz/lub
    b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 08 05 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne

IV. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć:

  1. Ofertę na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
  2. Podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania;
  3. Potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. III 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 05;
  4. W przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć:
    a) potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami
    b) oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania
  1. W przypadku gdy Wykonawca jest tylko transportującym odpad (spełniający warunek wskazany w pkt. III 1b) tj. bez zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadu, do oferty należy załączyć oświadczenie w którym wskazany będzie docelowy Odbiorca odpadu o kodzie 19 08 05 posiadający ważne wymagane prawem zezwolenia na zbieranie/przetwarzanie odpadu o kodzie 19 08 05 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ wraz z dołączoną potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią decyzji w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej przyjęcie odpadu o kodzie 19 08 05;
  2. Parafowaną pierwszą stronę wzoru umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – jako informację dla Zamawiającego że wykonawca zapoznał się z jej treścią i nie wnosi zastrzeżeń.

V. Pozostałe istotne warunki zamówienia

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 30.12.2023 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
  2. Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
  3. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
  5. Szczegółowych informacji udzielają:
    Sprawy formalne dotyczące postępowania: Irena Kwiatkowska tel. 501-530-903,
    Sprawy organizacyjne i dotyczące odpadu: Przemysław Staszek tel. 512-600-096
    kontakt w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:30, telefonicznie lub na adres e-mail info@miedzyodrze.pl.
  6. Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 07.12.2023 r., do godz. 10:00.
  7. Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy również wypełnić poz. I.B. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  8. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  9. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem II, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
  10. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
  11. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.

 

ZAŁĄCZNIKI

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Załącznik nr 1  Wzór oferty 1 Form oferty ZOF-BR-02-11-2023
2. Załącznik nr 2  Wzór umowy 2 Wzor umowy ZOF-BR-02-11-2023
3. Załącznik nr 3  Oświadczenie 3 Oswiadczenie ZOF-BR-02-11-2023
4. Załącznik nr 4  Klauzula Informacyjna RODO 4 Klauzula informacyjna ZOF-BR-02-11-2023
5. Załącznik nr 5  Sprawozdania z badania odpadu (nr 900/23/S, nr 2188/23/S) 5 badanie osadu 2023

 

 

 

Loading