Znak sprawy: ZO/01/07/2023/ZOF-BR

Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie”

I. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, email: info@miedzyodrze.pl, tel. 91 46 23 965.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości ok 50 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
  2. Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników/kontenerów/środek transportu Wykonawcy.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach/środkach transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
  4. Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
  5. Załadunek odpadu do pojemników/kontenerów/środku transportu Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
  6. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
  7. Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
  8. Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego

III. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O udzielenie zamówienia może (mogą) ubiegać się Wykonawca (Wykonawcy), który:

a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ;

lub

b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 02 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne.

IV. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

a) potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. III 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 02 – jeżeli Wykonawca nie jest tylko transportującym odpad.

b) w przypadku jeśli decyzja/decyzje, wymienione w punkcie powyżej, zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a Wykonawca nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć: potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami oraz oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania;

c) podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania;

d) w przypadku gdy Wykonawca jest tylko transportującym odpad należy załączyć informację uzupełniającą dotyczącą docelowego miejsca przekazania odpadu.

V. Pozostałe istotne warunki zamówienia

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.08.2023 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
  2. Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
  3. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  4. Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
  5. Szczegółowych informacji udziela: Przemysław Staszek tel. 512-600-096 (dotyczących odpadu ),  Irena Kwiatkowska tel. 501-530-903 (dotyczących procedury prowadzonego postępowania), e-mail: info@miedzyodrze.pl, kontakt w dni robocze, w godz. 8.00  ÷ 14.00.
  6. Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 18.07.2023 r., do godz. 11:00.
  7. Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy wypełnić poz. I.B.
  8. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  9. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  10. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
  11. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
  12. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.

 

ZAŁĄCZNIKI

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Załącznik nr 1  Wzór oferty 1 Form oferty piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR
2. Załącznik nr 2  Wzór umowy 2 Wzor umowy piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR
3. Załącznik nr 3  Oświadczenie 3 Oswiadczenie piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR
4. Załącznik nr 4  Klauzula Informacyjna RODO 4 Klauzula informacyjna RODO piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR
5. Załącznik nr 5  Sprawozdanie z badania odpadu 5 Sprawozdanie z badań piasek z poletka 22.09.2022
6. Załącznik nr 6 Zdjęcia odpadu 6_zdjecia ZO-01-07-2023-ZOF-BR
7. Załącznik nr 7 Podstawowa charakterystyka odpadów 7 Podstawowa charakterystyka odpadow 190802_07_2023

______________________________________________________________________________________

Zmiany do ogłoszenia – z dnia 05.07.2023 r.:

  1. Dodano załącznik nr 7 – Podstawowa charakterystyka odpadów
  2. Dokonano korekty zapisów w pkt. III Warunki udziału w postępowaniu.
  3. Dokonano korekty zapisów w pkt. IV Wykaz dokumentów

 

Wynik postępowania: wybrano ofertę firmy Eko Serwis Sp. z o.o.na kwotę 260 zł netto/Mg plus 4.920 zł za transport

 

Loading