Znak sprawy: ZO/01/07/2023/ZOF-BR
Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie”
I. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, email: info@miedzyodrze.pl, tel. 91 46 23 965.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości ok 50 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
- Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników/kontenerów/środek transportu Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach/środkach transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
- Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
- Załadunek odpadu do pojemników/kontenerów/środku transportu Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
- Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
- Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego
III. Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia może (mogą) ubiegać się Wykonawca (Wykonawcy), który:
a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ;
lub
b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 02 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne.
IV. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. III 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 02 – jeżeli Wykonawca nie jest tylko transportującym odpad.
b) w przypadku jeśli decyzja/decyzje, wymienione w punkcie powyżej, zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a Wykonawca nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć: potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami oraz oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania;
c) podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania;
d) w przypadku gdy Wykonawca jest tylko transportującym odpad należy załączyć informację uzupełniającą dotyczącą docelowego miejsca przekazania odpadu.
V. Pozostałe istotne warunki zamówienia
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.08.2023 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
- Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
- Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
- Szczegółowych informacji udziela: Przemysław Staszek tel. 512-600-096 (dotyczących odpadu ), Irena Kwiatkowska tel. 501-530-903 (dotyczących procedury prowadzonego postępowania), e-mail: info@miedzyodrze.pl, kontakt w dni robocze, w godz. 8.00 ÷ 14.00.
- Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 18.07.2023 r., do godz. 11:00.
- Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy wypełnić poz. I.B.
- Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
- Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
- Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.
ZAŁĄCZNIKI
Lp. | Nazwa | Do pobrania |
1. | Załącznik nr 1 Wzór oferty | 1 Form oferty piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR |
2. | Załącznik nr 2 Wzór umowy | 2 Wzor umowy piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR |
3. | Załącznik nr 3 Oświadczenie | 3 Oswiadczenie piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR |
4. | Załącznik nr 4 Klauzula Informacyjna RODO | 4 Klauzula informacyjna RODO piasek ZO-01-07-2023-ZOF-BR |
5. | Załącznik nr 5 Sprawozdanie z badania odpadu | 5 Sprawozdanie z badań piasek z poletka 22.09.2022 |
6. | Załącznik nr 6 Zdjęcia odpadu | 6_zdjecia ZO-01-07-2023-ZOF-BR |
7. | Załącznik nr 7 Podstawowa charakterystyka odpadów | 7 Podstawowa charakterystyka odpadow 190802_07_2023 |
______________________________________________________________________________________
Zmiany do ogłoszenia – z dnia 05.07.2023 r.:
- Dodano załącznik nr 7 – Podstawowa charakterystyka odpadów
- Dokonano korekty zapisów w pkt. III Warunki udziału w postępowaniu.
- Dokonano korekty zapisów w pkt. IV Wykaz dokumentów
Wynik postępowania: wybrano ofertę firmy Eko Serwis Sp. z o.o.na kwotę 260 zł netto/Mg plus 4.920 zł za transport