Znak sprawy: ZO/01/03/2024/ZOF-BR
Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie”.
I. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, email: info@miedzyodrze.pl, tel. 91 46 23 965.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości ok 50 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością minimalną.
- Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników/kontenerów/środek transportu Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach/środkach transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
- Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
- Załadunek odpadu do pojemników/kontenerów/środku transportu Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
- Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
- Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego
III. Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia może (mogą) ubiegać się Wykonawca (Wykonawcy), który:
a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ
lub
b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 02.
IV. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
- potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. III 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 02;
- W przypadku gdy Wykonawca jest tylko transportującym odpad należy załączyć informacje dotyczącą docelowego miejsca przekazania odpadu.
- Podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
V. Pozostałe istotne warunki zamówienia
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30.04.2024 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
- Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
- Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
- Szczegółowe informacje udzielaną są:
a) dotyczące odpadu pod nr tel. 512-600-096
b) dotyczące procedury prowadzonego postępowania pod nr tel. 501-530-903
e-mail: info@miedzyodrze.pl, kontakt w dni robocze, w godz. 8.00 ÷ 14.00. - Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 25.03.2024 r., do godz. 11:00.
- Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy wypełnić poz. I.B.
- Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
- Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
- Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.
- Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona w treści niniejszego ogłoszenia.
VI. ZAŁĄCZNIKI
Lp. | Nazwa | Do pobrania |
1. | Załącznik nr 1 Wzór oferty | 1 Form oferty piasek ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
2. | Załącznik nr 2 Wzór umowy | 2 Wzor umowy piasek ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
3. | Załącznik nr 3 Klauzula Informacyjna RODO | 3 Klauzula informacyjna RODO piasek ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
4. | Załącznik nr 4 Sprawozdanie z badania odpadu | 4 Sprawozdanie z badań odpadu 14.11.2023 ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
5. | Załącznik nr 5 Podstawowa charakterystyka odpadów | 5 Podstawowa charakterystyka odpadu 2023 ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
6. | Załącznik nr 6 Zdjęcia odpadu | 6 Zdjecia odpadu ZO-01-03-2024-ZOF-BR |
Szczecin, dn. 08.03.2024 r.
WYNIK POSTEPOWANIA:
Zamówienia udzielono firmie Eko-Erde Sp. z o.o., na kwotę 331,70 zł netto za 1 Mg odpadu wraz z transportem.