Spółka Wodna „Międzyodrze
Odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków
-
Opublikowano: 18 lutego 2022
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2022
Odsłony: 357
ZOF/BR/01/02/2022
Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.:
„Odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie”
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości 25 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
- Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
- Załadunek odpadu do pojemników Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
- Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
- Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego odpadu.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia może (mogą) ubiegać się Wykonawca (Wykonawcy), który:
a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ
b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 02 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne
III. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. II 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 02;
b) w przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć:
-
- potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami
- oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania
c) potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający nadanie numeru rejestrowego w BDO;
d) parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. Pozostałe istotne warunki zamówienia
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.03.2022 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
- Kryterium wyboru ofert – cena.
- Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Szczegółowych informacji udzielają: Sprawy formalno-prawne: Piotr Wit, Irena Kwiatkowska; sprawy techniczne i organizacyjne: Damian Dachowski, Przemysław Staszek – kontakt: e-mail info@miedzyodrze.pl, w dni robocze, w godz. 8.00 ÷ 15.00.
- Ofertę cenową (cena brutto – łącznie z podatkiem VAT za 1 tonę odebranego odpadu) sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. III należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 04.03.2022 r., do godz. 11:00.
- Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
- Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.
UWAGA: w załaczniku nr 1 (formularz oferty) w pkt. III oraz załączniku nr 2 (wzór umowy) w par. 10 ust. 1 zmieniono błędny termin realizacji przedmiotu zamówienia na zgodny z treścią zapytania ofertowego tj. z dnia 15.04.2022 na 31.03.2022.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 Wzór oferty.
Załącznik nr 2 Wzór umowy.
Załącznik nr 3 Oświadczenie
Załącznik nr 4 Klauzula Informacyjna RODO.
Załącznik nr 5 Zasady postępowania pracowników firm obcych przebywających na terenie Spółki Wodnej „Międzyodrze”.
Załącznik nr 6 Sprawozdanie z badania odpadu
Szczecin, dn. 18.02.2022 r.
WYNIK POSTĘPOWANIA: wybrano ofertę firmy Lumen Sp. z o.o. (oferta na kwotę 350 zł netto z 1 Mg odpadu)
Spółka Wodna „Międzyodrze
Kontakt
Spółka Wodna “Międzyodrze”, Biuro
ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin (GPS N: 53° 25' 30" E: 14° 35' 29")
telefon: 91 462 45 57
Całodobowy numer alarmowy: 508 550 010
tel. kom.: 509 259 190
Biuro czynne od poniedziałku do piątku: 7.00 - 15.00
NIP: 8520002185 BDO: 000002184
Oczyszczalnia Ścieków “Ostrów Grabowski”
ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin (GPS N: 53° 25' 30" E: 14° 35' 29")
telefon: 91 46 23 491
telefon alarmowy (czynny całą dobę): 508 550 010
Oczyszczalnia ścieków czynna jest całą dobę