Spółka Wodna „Międzyodrze
Modernizacja systemu odprowadzania ścieków na terenie portu jachtowego poprzez włączenie stacji podciśnieniowych do istniejącego systemu monitoringu oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski
-
Opublikowano: 16 listopada 2021
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2022
Odsłony: 225
Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.:
„Modernizacja systemu odprowadzania ścieków na terenie portu jachtowego poprzez włączenie stacji podciśnieniowych do istniejącego systemu monitoringu oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski”
realizowanego w ramach inwestycji pn. „Przebudowy i rozbudowy biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji ściekowej w zlewni oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski w Szczecinie”.
1 Określenie Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu odprowadzania ścieków na terenie portu jachtowego na Wyspie Grodzkiej w Szczecinie poprzez włączenie stacji podciśnieniowych do istniejącego systemu monitoringu oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski z niezbędnymi dostawami, robotami rozbiórkowymi, instalacyjno-montażowymi, elektrycznymi i AKPiA.
2 Cel Zamówienia
Inwestycja ma na celu zintegrowanie systemu monitoringu stacji podciśnieniowych odprowadzających ścieki z portu jachtowego na Wyspie Grodzkiej w Szczecinie z systemem monitoringu oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”.
3 Zakres Zamówienia
Zakres Zamówienia obejmuje:
3.1 ETAP I
1/ wykonanie oprogramowania aplikacyjnego istniejących sterowników PLC Siemens S7-300 – szt. 2;
2/ wykonanie oprogramowania aplikacyjnego istniejących paneli operatorskich Simatic HMI – szt. 2;
3/ modyfikacja istniejącego oprogramowania aplikacyjnego systemu SCADA oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”. Dodanie dodatkowych ekranów synoptycznych, które będą zawierać nowo włączane przepompownie podciśnieniowe z portu jachtowego.
3.2 ETAP II
1/ Instalacja oprogramowania wykonanego w Etapie I;
2/ Wykonanie połączenia GPRS pomiędzy przepompowniami w porcie jachtowym a oczyszczalnią ścieków „Ostrów Grabowski”.
3/ Uruchomienie systemu
a/ wykonanie prób przed uruchomieniem, sprawdzenie prawidłowości podłączeń, w tym wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych,
b/ uruchomienie i próby funkcjonalne systemu na stanowisku pracy,
c/ Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie dokumentacji Zamawiającego.
d/ szkolenie personelu Zamawiającego w ilości do 8 osób w obsłudze systemu.
3.3 Pozostałe prace
Niezależnie od zakresu opisanego powyżej Wykonawca jest zobowiązany do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt między innymi:
a/ przeprowadzenia szkolenia swoich pracowników w zakresie BHP i p.poż. na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na terenie oczyszczalni „Ostrów Grabowski” wg. wymagań Zamawiającego,
b/ prowadzenia prac sprzętem posiadającym aktualne badania techniczne oraz używania sprawnych narzędzi,
c/ uzyskania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp. na wbudowywane materiały (w języku polskim),
d/ prowadzenia gospodarki odpadami i postępowania z odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
e/ opracowania i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi oraz dokumentacji powykonawczej, z załączonymi m.in.:
-
protokołami z prób, sprawdzeń i pomiarów:
-
protokołem odbioru technicznego przez użytkownika,
iii. modyfikacjami i uzupełnieniami w dokumentacji powykonawczej oczyszczalni ścieków będącej w posiadaniu Zamawiającego, w zakresie wynikającym z zakresu wykonanych Robót, w tym m.in. rysunków konstrukcyjnych wykonanego przedmiotu Zamówienia.
4. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru robót
1/. Forma dokumentacji powykonawczej
Dokumentacja powykonawcza winna być przekazana w dwóch egzemplarzach w wydruku i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej na nośnikach CD lub DVD. Dane powinny być zapisane w formach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, Autocad, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak dla projektu budowlano-wykonawczego, tj.
-
pliki tekstowe- doc, rtf, txt;
-
rysunki techniczne- dwg, dxf;
-
obrazy- bmp, JPG (w rozdzielczości 400-600 dpi).
Powyższe pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem i winny być przekazane wraz z prawami autorskimi do powielania i modyfikacji do celów związanych z eksploatacją oraz przyszłą przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków.
2/. Dokumenty, w których określono zakres Zamówienia
Zakres zamówienia został określony w niniejszym zapytaniu ofertowym we wzorze umowy oraz w wytycznych pn. „Ogólne warunki projektowania sieci, urządzeń i obiektów Spółki Wodnej Międzyodrze”.
3/. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, niniejszym zapytaniem, obowiązującymi normami i przepisami oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z „Zasadami postępowania pracowników firm obcych przebywających na terenie Spółki Wodnej „Międzyodrze”.
4/. Roboty prowadzone będą w pracującym porcie jachtowym i w pracującej oczyszczalni ścieków. Dlatego należy tak zaplanować i realizować prace, aby były one wykonywane przy zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania Mariny oraz prawidłowego prowadzenie procesu technologicznego oczyszczalni w powiązaniu z robotami wykonywanymi w ramach niniejszego Zamówienia. Ewentualne przerwy w pracy powiązanych z Robotami obiektów, systemów i instalacji Mariny i oczyszczalni należy ograniczyć do niezbędnego minimum i każdorazowo, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać je z kierownictwem Mariny i oczyszczalni.
5/. Koszt wszystkich materiałów niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy, w tym robót rozbiórkowych, budowlanych, konstrukcyjnych, montażowych oraz materiałów niezbędnych do wykonania prac tymczasowych (w tym zabezpieczających), organizacji zaplecza budowy, gospodarki odpadami a także czynności serwisowych wykonanego przedmiotu umowy mieści się w wynagrodzeniu ryczałtowym określonym w § 11 umowy.
6/. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca przekaże do unieszkodliwienia lub zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy czym elementy metalowe pochodzące z rozbiórek nie przeznaczone do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu w uzgodnione miejsce na terenie oczyszczalni ścieków, chyba, że Strony ustalą inaczej.
7/. Wszystkie dokumenty opisujące Przedmiot Zamówienia Strony będą traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia w nich jakichkolwiek wieloznaczności lub rozbieżności Strony uznają, że Wykonawca nie może z powołaniem się na tę okoliczność ograniczyć zakresu zobowiązania, ani zakresu należytej staranności.
8/ Wykonawca zobowiązany jest w ramach ceny ryczałtowej wykonać kompletny przedmiot zamówienia. Nie ujęcie w opisie przedmiotu zamówienia jakiejkolwiek części robót, bądź innego elementu zamówienia, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót lub elementów zamówienia w ramach ceny ryczałtowej.
9/. Nazwy własne zawarte w dokumentacji postępowania są przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały lub przewyższały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo decyzji o postępowaniu z materiałami z demontażów.
5. Wymagania formalno-prawne
1/. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, zgodnie z rozdz. 5 § 13 ust. 1 pkt. 1) „Zasad wykonywania w Urzędzie Miasta Szczecin i jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Szczecin ustawy Prawo zamówień publicznych” stanowiących załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 657/20 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 28.12.2020 r. oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §19 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
2/. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Etap I – prace w zakresie wykonanie oprogramowania aplikacyjnego – od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2021 r.
Etap II – prace w zakresie wdrożenia i uruchomienia systemu – od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2022 r.
3/. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości – 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót.
4/. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady – 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót.
5/. Kryterium wyboru ofert – cena;
6/. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
7/. Szczegółowych informacji udzielają:
Sprawy formalno-prawne: mgr inż. Piotr Wit,
Sprawy techniczne i organizacyjne: mgr inż. Damian Dachowski,
e-mail info@miedzyodrze.pl , kontakt w dni robocze, w godz. 8.00 ÷ 15.00.
8/. Ofertę cenową (cena brutto – łącznie z podatkiem VAT) sporządzoną na załączonym formularzu oferty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Przejazd 14, w pok. nr 13 (Sekretariat) w terminie
do dnia 23.11.2021 r., do godz. 13:00.
Wzór umowy należy parafować na każdej stronie i załączyć do oferty jako Załącznik nr 1.
Oferta winna być zapakowana w nieprzezroczystą, zabezpieczoną przed otwarciem kopertę (paczkę). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
„Spółka Wodna ,,Międzyodrze”, ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, Oferta w postępowaniu nr: ZO/03/11/2021. Nie otwierać przed godz. 13:15 w dniu 23.11.2021 r.”
Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
9/. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Przejazd 14, pok. nr 11. w dniu 23.11.2021 r. o godz. 13:15
10/. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11/. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
12/. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
13/. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.
UWAGA:
Ze względu na charakter oferowanych Robót Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawcy odbyli wizję lokalną na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” i Portu jachtowego na Wyspie Grodzkiej w Szczecinie w celu zapoznania się z warunkami i miejscem świadczenia przedmiotu zamówienia.
6. Załączniki
Załącznik nr 1 Formularz oferty.
Załącznik nr 2 Wzór umowy.
Załącznik nr 3 Ogólne warunki projektowania sieci, urządzeń i obiektów Spółki Wodnej „Międzyodrze”.
Załącznik nr 4 Zasady postępowania pracowników firm obcych przebywających na terenie Spółki Wodnej „Międzyodrze”.
Załącznik nr 5 Klauzula Informacyjna RODO.
Spółka Wodna „Międzyodrze
Kontakt
Spółka Wodna “Międzyodrze”, Biuro
ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin (GPS N: 53° 25' 30" E: 14° 35' 29")
telefon: 91 462 45 57
Całodobowy numer alarmowy: 508 550 010
tel. kom.: 509 259 190
Biuro czynne od poniedziałku do piątku: 7.00 - 15.00
NIP: 8520002185 BDO: 000002184
Oczyszczalnia Ścieków “Ostrów Grabowski”
ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin (GPS N: 53° 25' 30" E: 14° 35' 29")
telefon: 91 46 23 491
telefon alarmowy (czynny całą dobę): 508 550 010
Oczyszczalnia ścieków czynna jest całą dobę