Znak sprawy: ZO/01/10/2022/ZOF-BR

Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 – zawartość piaskowników z oczyszczalni ścieków Ostrów Grabowski zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie”

 I. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadu o kodzie 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości ok 50 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
2. Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników/kontenerów/środek transportu Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach/środkach transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
4. Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
5. Załadunek odpadu do pojemników Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
7. Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
8. Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego odpadu

III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może (mogą) ubiegać się Wykonawca (Wykonawcy), który:
a) posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 02 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ
b) posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 02 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne

IV. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. II 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 02;
b) w przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć:
– potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami
– oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania
c) potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający nadanie numeru rejestrowego w BDO;
d) parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

V. Pozostałe istotne warunki zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 18.11.2022 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
2. Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
3. Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
5. Szczegółowych informacji udziela: Przemysław Staszek tel. 512-600-096 info@miedzyodrze.pl, kontakt w dni robocze, w godz. 8.00 ÷ 14.00.
6. Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 26.10.2022 r., do godz. 10:00. UWAGA: przedłużono termin składania ofert do dnia 27.10.2022 r. do godz. 11:00
7. Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy wypełnić poz. I.B. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
10. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
11. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.

UWAGA: przedłużono termin składania ofert do dnia 27.10.2022 r. do godz. 11:00

ZAŁĄCZNIKI

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Załącznik nr 1  Wzór oferty 1 Form oferty piasek
2. Załącznik nr 2  Wzór umowy 2 Wzor umowy piasek
3. Załącznik nr 3  Oświadczenie 3 Oswiadczenie piasek
4. Załącznik nr 4  Klauzula Informacyjna RODO 4 Klauzula informacyjna RODO piasek
5. Załącznik nr 5  Zasady postępowania pracowników firm obcych przebywających na terenie Spółki Wodnej „Międzyodrze” 5 Zasady postepowania na terenie oczyszczalni piasek
6. Załącznik nr 6  Sprawozdanie z badania odpadu 6 Sprawozdanie z badań piasek z poletka 22.09.2022

Wynik postępowania: Do realizacji została wybrana oferta firmy SEDO z Torunia, na kwotę 700,00 zł/Mg netto wraz z transportem.

Loading