Znak sprawy: ZOF/BR/01/11/2022

Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie osadu ściekowego o kodzie 19 08 05”

 

  1. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
  • Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 05 (ustabilizowane osady ściekowe) z oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” zlokalizowanej przy ul. Przejazd 14 w Szczecinie, w ilości ok 150 ton. Podana ilość jest szacowaną ilością maksymalną.
  • Odpad w ilości wskazanej powyżej aktualnie składowany jest w zasobni magazynowej i przygotowany jest do załadunku przez Zamawiającego do pojemników/kontenerów/środka transportu Wykonawcy.
  • Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w przystosowanych do tego celu kontenerach/środkach transportu. Załadowany odpad nie może się z nich wysypywać.
  • Środek transportu i kontenery/pojemniki do wywozu odpadu zapewnienia Wykonawca.
  • Załadunek odpadu do pojemników Wykonawcy, podstawianych na plac manewrowy przy zasobni magazynowej odpadu na terenie oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski”, realizowany będzie przez Zamawiającego.
  • Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadu w dniu załadunku środka transportu.
  • Kontenery (pojemniki) z odpadem wywożone będą z oczyszczalni środkami transportu Wykonawcy.
  • Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez zważenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego odpadu.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

  • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
  1. posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów obejmujące odpad o kodzie 19 08 05 lub zezwolenie na przetwarzanie obejmujące odpad o kodzie 19 08 05 wydane na podstawie Ustawy o odpadach przez właściwy organ;
  2. posiada stosowny wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 05 oraz obejmujący przedstawione w ramach postepowania decyzje administracyjne.

4. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć:

  1. Ofertę na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Podpisaną klauzulę informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
  3. potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji (wymienionych w pkt. III 1a) niniejszego zapytania) w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu 19 08 05;
  4. w przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć:
  • potwierdzony ze zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami
  • oświadczenie o treści jak w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania

      5. Pozostałe istotne warunki zamówienia

  • Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2022 r., w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00.
  • Kryterium wyboru ofert – cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu.
  • Zamawiający przewiduje rozliczenie ryczałtowe. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
  • Szczegółowych informacji udzielają: sprawy formalne dotyczące postępowania: Irena Kwiatkowska tel. 501-530-903, sprawy pozostałe: Przemysław Staszek tel. 512-600-096, kontakt w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:00, telefonicznie lub na adres e-mail info@miedzyodrze.pl.
  • Ofertę cenową sporządzoną na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. IV należy przesłać na adres e-mail info@miedzyodrze.pl w terminie do dnia 28.11.2022 r., do godz. 10:00.
  • Jeżeli koszt transportu nie będzie ujęty w cenie odpadu w poz. I.A. formularza oferty należy wypełnić poz. I.B. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
  • Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
  • Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku rażąco niskiej bądź rażąco wysokiej ceny oferty.

  6. ZAŁĄCZNIKI

 

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Załącznik nr 1  Wzór oferty 1 Form oferty ZOF-BR-01-11-2022
2. Załącznik nr 2  Wzór umowy 2 Wzor umowy ZOF-BR-01-11-2022
3. Załącznik nr 3  Oświadczenie 3 Oswiadczenie ZOF-BR-01-11-2022
4. Załącznik nr 4  Klauzula Informacyjna RODO 4 Klauzula informacyjna ZOF-BR-01-11-2022
5. Załącznik nr 5  Sprawozdanie z badania odpadu 5 Sprawozdanie z badan osadu 2022

 

Wynik postępowania: wybrano ofertę konsorcjum firm Novum-Plus sp. z o.o. i Eko-Erde Sp. z o.o. na kwotę 297 zł netto/Mg

Loading