Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadu niebezpiecznego o kodzie 19 08 10* (Tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda inne niż wymienione w 19 08 09).

1.Oznaczenie Zamawiającego:
Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.

2. Przedmiot zamówienia:
Usługa odbioru i zagospodarowania ok. 8 Mg odpadu niebezpiecznego o kodzie 19 08 10* (Tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda inne niż wymienione w 19 08 09). Podana ilość odpadu jest ilością szacowaną maksymalną.

3. Wymagania Zamawiającego:
a) na Wykonawcy ciąży obowiązek spełnienia warunków BDO, SENT;
b) transport i załadunek po stronie Wykonawcy usługi, samochodem wyposażonym w pompę próżniową, do zassania odpadu z kontenera wężem o średnicy min 50mm;
c) posiadanie przez Wykonawcę aktualnych pozwoleń na odbiór i unieszkodliwienie odpadu niebezpiecznego o kodzie 19 08 10*;
d) Wykonawca zobowiąże się, że do pół roku po odbiorze potwierdzi ostateczne unieszkodliwienie (poddanie któremuś z procesów R1-R11 lub D1-D12).

4. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu niebezpiecznego 19 08 10*;
b) w przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć:
– potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami
– oświadczenie o treści jak w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
c) parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
d) podpisaną klauzulę informacyjną RODO.

5. Pozostałe istotne warunki zamówienia:
a) Szczegółowych informacji na temat odpadu udziela: Przemysław Staszek przemysław.staszek@miedzyodrze.pl, tel. 512-600-096
b) Zamawiający dopuszcza możliwość pobrania przez Wykonawcę próbki odpadu, przed złożeniem oferty.
c) W ofercie oprócz kwoty za odbiór 1 Mg odpadu prosimy o podanie kosztu transportu, chyba, że koszt transportu będzie ujęty w cenie odpadu. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
d) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
e) Miejsce odbioru odpadu: instalacja do unieszkodliwiania i odzysku uwodnionych odpadów ciekłych ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.
f) Kryteria wyboru oferty: cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu niebezpiecznego.
g) Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
h) Niniejsze postępowanie nie jest objęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Zamawiający może dokonać zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
i) Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
j) Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
k) Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Termin składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. 4 niniejszego zapytania prosimy o przesłanie w formie elektronicznej do dnia 19.10.2022 r. godz. 10:00 na adres e-mail info@miedzyodrze.pl

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Wzór umowy zal.1_Umowa_ZOF-BR-01-10-2022
2. Oświadczenie zal.2_Oswiadczenie złożenia wniosku_ZOF-BR-01-10-2022
3. Klauzula informacyjna RODO zal.3_Klauzula informacyjna RODO_ZOF-BR-01-10-2022

Wynik postępowania: Do realizacji została wybrana oferta firmy SEDO z Torunia, na kwotę 3.650 zł/Mg netto wraz z transportem.

Loading