Znak sprawy: ZOF/BR/02/11/2022

TREŚĆ OGŁOSZENIA:

Spółka Wodna „Międzyodrze” zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania ok. 10 Mg odpadu niebezpiecznego o kodzie 13 08 99* (inne niewymienione odpady – szlam po instalacji).

  1. Oznaczenie Zamawiającego: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.
  2. Przedmiot zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania ok. 10 Mg odpadu niebezpiecznego o kodzie 13 08 99* inne niewymienione odpady – szlam po instalacji.
  3. Wymagania Zamawiającego:
  • podana ilość odpadu jest ilością szacowaną i maksymalną. Ustalenie ilości odebranego odpadu nastąpi poprzez określenie na przyrządach pomiarowych odbierającego. Pomiary te stanowić będą podstawę do określenia ostatecznej masy odebranego odpadu;
  • na Wykonawcy ciąży obowiązek spełnienia warunków BDO, SENT;
  • transport i załadunek po stronie Wykonawcy usługi, samochodem wyposażonym w pompę próżniową, do zassania odpadu z kontenera wężem o średnicy min 50mm;
  • posiadanie przez Wykonawcę aktualnych pozwoleń na odbiór i unieszkodliwienie odpadu niebezpiecznego o kodzie 13 08 99*;
  • Wykonawca zobowiąże się, że do pół roku po odbiorze potwierdzi ostateczne unieszkodliwienie (poddanie któremuś z procesów R1-R11 lub D1-D12).

4. Wykaz dokumentów jakie wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

  • potwierdzoną/ne za zgodność z oryginałem kopię/kopie decyzji w zakresie gospodarowania odpadami umożliwiającej (umożliwiających) przejęcie odpadu niebezpiecznego 13 08 99*;
  • w przypadku jeśli decyzja/decyzje zostały wydane przez dniem 05.09.2018 r. a oferent nie przedstawił decyzji zmieniającej pierwotną decyzję w zakresie gospodarowania odpadami na podstawie art. 14 ustawy z dnia 20.07.2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 1592 ze zm.) należy przedłożyć: potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający złożenie wniosku o zmianę posiadanej decyzji w zakresie gospodarowania odpadami oraz oświadczenie o treści jak w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania
  • parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
  • podpisaną klauzulę informacyjną RODO.

5. Pozostałe istotne warunki zamówienia:

  • Szczegółowych informacji na temat odpadu udziela: Przemysław Staszek mail: przemyslaw.staszek@miedzyodrze.pl  tel. 512-600-096
  • Zamawiający dopuszcza możliwość pobrania przez Wykonawcę próbki odpadu, przed złożeniem oferty.
  • W ofercie oprócz kwoty za odbiór 1 Mg odpadu prosimy o podanie kosztu transportu, chyba, że koszt transportu będzie ujęty w cenie odpadu. Kwota/kwoty wskazane w ofercie muszą obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu widzenia są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2022 r.
  • Miejsce odbioru odpadu: instalacja do unieszkodliwiania i odzysku uwodnionych odpadów ciekłych ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin.
  • Kryteria wyboru oferty: cena pod warunkiem spełnienia przez Wykonawcę wymagań formalno-prawnych dla odbioru odpadu niebezpiecznego.
  • Warunki płatności: po wykonaniu usługi na podstawie otrzymanej faktury VAT w terminie 14 dni.
  • Niniejsze postępowanie nie jest objęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Zamawiający może dokonać zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
  • Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 kc, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kc;
  • Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie badania rynku zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz zgodnie z Rozdziałem 6, §22 „Instrukcji w sprawie zasad udzielania zamówień (…) w Spółce Wodnej Międzyodrze w Szczecinie” t.j. z dnia 18 maja 2021 r.
  • Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Termin składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. 4 niniejszego zapytania prosimy o przesłanie w formie elektronicznej do dnia 24.11.2022 r. godz. 15:00 na adres e-mail info@miedzyodrze.pl Uwaga: przedłużono termin składania ofert do 01.12.2022 r.

7. ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA: 

Lp. Nazwa Do pobrania
1. Wzór umowy zal.1_Umowa_ZOF-BR-02-11-2022
2. Oświadczenie zal.2_Oswiadczenie złożenia wniosku_ZOF-BR-02-11-2022
3. Klauzula informacyjna RODO zal.3_Klauzula informacyjna RODO_ZOF-BR-02-11-2022

 

Wynik postępowania: wybrano ofertę firmy CDSR Recycling na kwotę łączoną za 10 ton odpadu – 27.200 zł netto.

Loading