W dniu 8 lipca 2019 r. Biuro Certyfikacji Polskiego Rejestru Statków S.A. po przeprowadzonym audicie ponownej certyfikacji po raz kolejny potwierdzilło zgodność Zintegrowanego Systemu Zarządzania funkcjonującego w Spółce z wymaganiami norm ISO 9001:2015 oraz 14001:2015 i tym samym Spółka utrzymała ważność certyfikatu w zakresie odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych, przyjmowania i unieszkodliwiania wód zaolejonych i popłuczyn z mycia ładowni statków oraz odzysku zużytych olejów.

W dniach 11-12 czerwca 2019 r. w Spółce przeprowadzony został przez auditorów Polskiego Rejestru Statków S.A. audit pośredni. Wyniki auditu umożliwiły podjęcie decyzji o utrzymaniu ważności certyfikacji PRS S.A. dla naszego Systemu Zarządzania potwierdzając jego zgodność z wymaganiami norm ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015.

Certyfikat ISO 12

 


 

W dniu 17 sierpnia 2004 r. Biuro Certyfikacji Polskiego Rejestru Statków S.A. przyznało Spółce Wodnej „Międzyodrze” Certyfikat Jakości

  • ISO 9001:2000
  • ISO 14001:1996

w zakresie przyjmowania, oczyszczania i utylizacji ścieków sanitarnych, wód zaolejonych, zużytych olejów oraz popłuczyn z mycia ładowni statków.

Certyfikat

Celem certyfikacji oczyszczalni ścieków „Ostrów Grabowski” jest stworzenie takich zasad i procedur postępowania, aby zapewnić sterowanie aspektami ochrony środowiska poprzez ich identyfikację i klasyfikacje, przyjmując odpowiednie kryteria jakościowe i ilościowe. Celem certyfikacji jest także określenie zasad postępowania i odpowiedzialności w zakresie planowania i nadzorowania operacji oraz działań związanych z zasadniczymi aspektami środowiskowymi występującymi lub mogącymi zaistnieć na oczyszczalni ścieków.

Norma ISO 9001:2000 określa wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością. Wdrożenie i doskonalenie tego systemu jest często postrzegane jako warunek konieczny do utrzymania pozycji i wizerunku firmy na rynku, a otrzymanie powszechnie uznawanego certyfikatu ISO 9001 świadczy o jej wiarygodności.
Wdrożenie normy ISO 14001 zobowiązuje do ciągłego doskonalenia i stosowania prewencji w ochronie środowiska m.in. poprzez ograniczenie w sposób celowy, zorganizowany i ekonomiczny negatywnego oddziaływania na środowisko.

Uroczyste wręczenie certyfikatu odbyło się w dniu 21 października 2004 roku podczas organizowanej przez Spółkę konferencji z elementami warsztatów pn.: "Doświadczenia uzyskane w wyniku realizacji projektów ekologicznych współfinansowanych ze środków międzynarodowych oraz krajowych instytucji i funduszy pomocowych."
Informacje na temat norm ISO można uzyskać na stronie "ISO - Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej".


Galeria związana z certyfikacją ISO 9001, 14001

 

 

Ogłoszenia

Oferta pracy - operator oczyszczalni ścieków

Spółka Wodna „Międzyodrze” w Szczecinie

zatrudni pracownika na stanowisku

 

OPERATOR OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Wymagania:

  • wykształcenie średnie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra kondycja fizyczna z uwagi na specyfikę pracy w terenie,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera w systemie Windows,
  • dyspozycyjność,

mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn i urządzeń, podstawowa znajomość obsługi instalacji elektrycznych i automatyki przemysłowej. Dodatkowym atutem będą posiadane uprawnienia i ukończone kursy w dziadzinach powiązanych z ww. umiejętnościami.

Osoba zatrudniona na stanowisku operatora oczyszczalni ścieków po przeszkoleniu, przyuczeniu na stanowisku pracy i okresie próbnym będzie odpowiadać m.in. za:

  1. nadzorowanie pracy urządzeń oczyszczalni ścieków (pompy, dmuchawy, mieszadła) oraz pracy przepompowni ścieków wg zadanych parametrów oraz zgodnie z instrukcją eksploatacji;
  2. obsługę urządzeń w zakresie zapewnienia ciągłości oraz prawidłowości pracy pomp, dmuchaw, mieszadeł oraz innych maszyn i urządzeń, w szczególności utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń, maszyn, sprzętu i instalacji w obiektach oczyszczalni;
  3. wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji, urządzeń oraz maszyn;
  4. usuwanie awarii i wykonywanie napraw urządzeń mechanicznych;
  5. prace pomocnicze związane z utrzymaniem porządku na terenie obiektów oczyszczalni, w tym utrzymanie zieleni.

Uwaga: Szkolenie zawodowe: praca przez pierwszych 6 miesięcy po 8h (w dni robocze w godz.7:00-15:00). Po okresie próbnym praca zmianowa w systemie 12/24 h.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, w terminie do 30.11.2020 r. 

Na wszystkie Państwa pytania odpowie Brygadzista oczyszczalni ścieków, p. Damian Dachowski - tel.: 789-020-112

Informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.

 

W aplikacji należy umieścić klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 85/46/WE (RODO).”

Klauzula informacyjna Spółki Wodnej „Międzyodrze” wynikająca z przepisów RODO:

http://miedzyodrze.pl/index.php/informacja-rodo

Oferta pracy - księgowy / specjalista ds. analiz finansowych

Spółka Wodna „Międzyodrze” w Szczecinie

zatrudni osobę na stanowisko księgowy / specjalista ds. analiz finansowych

Wymagane umiejętności:

  • znajomość programu księgowego INSERT;

  • wykształcanie ekonomiczne;

  • znajomość zasad rachunkowości, przepisów dotyczących prawa bilansowego oraz podatkowego;

  • znajomość procesów finansowo-księgowych i sprawozdawczości;

  • doświadczenie w rozliczaniu inwestycji;

  • umiejętność wykorzystywania prawa w praktyce;

  • obsługa pakietu Microsoft Office;

  • sumienność, terminowość, systematyczność oraz konsekwencja w działaniu;

  • prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu pojazdów samochodowych.

Dodatkowym atutem będzie ukończony kurs księgowości.

Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.

Do głównych obowiązków na stanowisku należeć będzie:

  • współpraca z Księgową w rozliczaniu faktur,

  • sporządzanie analiz finansowych,

  • prace w zakresie przygotowywania i rozliczania budżetów i planów działalności operacyjnej,

  • prowadzenie zestawień i rozliczeń wg. potrzeb, w tym rozliczeń nakładów inwestycyjnych.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesłać mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie na adres: Spółka Wodna „Międzyodrze” ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin, w terminie do 16.11.2020 r. 

Na wszystkie Państwa pytania odpowie p. Piotr Wit – Dyrektor, tel.: 91 46 24 557

Informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi osobami.

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 85/46/WE (RODO).”

 Klauzula informacyjna Spółki Wodnej „Międzyodrze” wynikająca z przepisów RODO:

http://miedzyodrze.pl/index.php/informacja-rodo

Zgłaszanie skarg i wniosków

Członkowie Zarządu przyjmują w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Zarządu w biurze Spółki w pierwszy czwartek miesiąca o godzinie 15.00. Chęć spotkania należy zgłosić w biurze Spółki, najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem.

Znajdź nas na facebook'u

Spółka Wodna “Międzyodrze”, Biuro

ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin
telefon: 91 46 23 965-67
faks: 91 46 23 965-67 wew. 30
Biuro czynne od poniedziałku do piątku: 7.15 - 15.15

SW Międzyodrze

Oczyszczalnia Ścieków “Ostrów Grabowski”

ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin
telefon: 91 46 23 491
telefon alarmowy (czynny całą dobę): 508 550 010
faks: 91 46 23 545
Oczyszczalnia ścieków czynna jest całą dobę